Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(2)
Forma i typ
Czasopisma
(2)
Autor
Doroszkiewicz Elżbieta
(1)
Myrdzik Barbara
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Gatunek
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Czasopisma polskie
(1)
Czasopismo fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Tytuł czasopisma
Język Polski w Szkole dla Klas IV-VI
(1)
Język Polski w Szkole dla klas IV-VIII
(1)
2 wyniki Filtruj
Czasopismo
W koszyku
Kwartalnik
R. 1, z. 1 (1999/2000) - R. 2, nr 4 (2000/2001)=R. 46.
Zawartość zasobu Piła
1999/2000, nr 1-4 . magazyn 1
2000/01, nr 1-4 . magazyn 1
Zawartość zasobu Czarnków
2001/2002, nr 1-4
2002/2003, nr 1-4
2003/2004, nr 1-4
2004/2005, nr 1-4
2005/2006, nr 1-4
2006/2007, nr 1-4
2007/2008, nr 1-4
2008/2009, nr 1-4
2009/2010, nr 1-4
2010/2011, nr 1-4
2011/2012, nr 1-4
2012/2013, nr 1-4
2013/2014, nr 1-3 (br. nr 4)
Zawartość zasobu Trzcianka
1999/2000, nr 1-4
2000/2001, nr 1-4
2001/2002, nr 1-4
2002/2003, nr 1-4
2003/2004, nr 1-3
2004/2005, nr 3-4
2006/2007, nr 1-4
2007/2008, nr 1-4
2008/2009, nr 1-4
2009/2010, nr 1-4
2010/2011, nr 1-4
2011/2012, nr 1-4
2012/2013, nr 1-4
2013/2014, nr 1-4
2014/2015, nr 1-2
Czasopismo
W koszyku
Wcześniejsza częstotliwość: Dwumiesięcznik
R. 36, z. 1 (1990/1991)-R. 44, z. 6 (1998/1999).
Zawartość zasobu Czarnków
1986/1987, z. 5-6
1987/1988, z. 1-6
1988/1989, z. 6
1989/1990, z. 1-6
1990/1991, z. 1-6
1991/1992, z. 3-5, (br. nr 1, 2, 6)
1992/1993, nr 1-6
1993/1994, nr 1-6
1994/1995, nr 1-6
1995/1996, nr 1-6
1996/1997, nr 1-6
1997/1998, nr 1-6
1998/1999, nr 1-6
Zawartość zasobu Trzcianka
1986-1987
1987-1988
1988-1989
1989-1990, nr 4, 5, 6
1990-1991
1991-1992
1992-1993
1993-1994
1994-1995
1995-1996
1996-1997, nr 1-6
1997-1998, nr 1-6
1998-1999, nr 1-6
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej